MUSIC:Ukela Prince_"God of Possibilities" ft Dsmart @Ukelap

Share:





LYRICS
GOD OF POSSIBILITIES
 VERSE ONE
 You are God, no one can do( the things you do
 (the things you do)
 You are God, always turning my life around
 (my life around)
 God has done it, in my life, so everybody see
 It's time to gbedu, it's time to komole
It's time to lift your voice and say

CHORUS
 God of Possibilities
 You no dey change you no dey lie o(oh oh oh oh oh)
 God of Possibilities
 I never see dis kind of God o (oh oh oh oh oh) 2k
 Everybody say
 Oh (11x) you no dey lie o Oh (11x) we life you
higher

 VERSE TWO 
 Jehovah over do
 I say you be talk na do
 Your love Is greater than all
For me you dey jump protocol
 The love wey you get for me na follow come
 Anywhere you go I dey follow you go ooo Papa
 Oya everybody go down
 And na so your blessing dey fall down on me
 Ngwa nu jikele
 Onye obula jikele
 Jehovah in the building ee ee

 CHORUS

No comments

Place Your Ad Here

Contact Form

Name

Email *

Message *